.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بحران اخلاق در وب/هشدار به خانم های جوان

یکی از مسائل ناراحت کننده و تأسف باری که در برخی سایت ها دیده می شود ، انتشار عکس دختران و زنان ایرانی است.
طبیعی است که انسان عکس هایی با دوستان نزدیکش داشته باشد ولی نه برای انتشار عمومی . بنابر این ، در این عکس ها ، ممکن است انسان در حالت هایی ظاهر شود که در ملأعام با آن شکل و شمایل و لباس ، ظاهر نمی شود.

با این حال ، برخی مسائل باعث می شود که این عکس های خصوصی سر از وب درآورد:
-ممکن است دختر خانمی با نامزدش عکس هایی در حالت های راحت بگیرد ولی بعد از به هم خوردن رابطه ، طرف مقابل به خاطر انتقام و آبروریزی عکس های او را در وب منتشر کند.
-ممکن است کسی با دوستان همجنس اش عکس بگیرد و پس از برهم خوردن رابطه ، آن دوستش با حذف عکس خود از تصویر ،آن را منتشر کند یا نتواند از عکس نگهداری کند و عکس به دست افرادی مانند برادر او بیفتد و سر از فضای اینترنت درآورد.
-ممکن است عکس ها سرقت شود(مانند عکس های درون موبایل که به دست سارق موبایل بیفتد) یا حتی عکس های داخل رایانه شخصی که به دست هکرها بیفتد.
-...
همه این حالت ها این امکان را برای افراد ناباب و نامرد و بی اخلاق فراهم می کند که بتوانند حریم خصوصی زنان و دختران مردم را به ملأ عام ببرند و آبروریزی کنند.

لذا توصیه من به همه ، به ویژه زنان و دختران ایرانی این است که هرگز تن به تهیه تصاویر خصوصی از خود ندهند زیرا با این کار خود را در معرض خطر قرار می دهند.

باور کنید بدون گرفتن این عکس ها هم می توان زندگی کرد ولی با این عکس ها همواره این دغدغه وجود دارد که "نکند سر و کله فلان عکسی که با فلان دوستم گرفتم در جستجوی گوگل پیدا شود!"


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شمال نيوؤ 5 فروردين 1388
اهميت كنترل اخلاق جوانان












ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.